newyorkdream-normal.jpg

En keksinyt mitään hyvää tapaa aloittaa tämänpäiväistä juttua, joten päätin kuvan antaa puhua puolestani. Rakastan Amerikkaa. Olen halunnut käydä siellä niin kauan kuin jaksan muistaa, jo pikkutytöstä lähtien. Olen aina vinkunut suureen maailmaan ja ollut ensimmäisenä suunnittelemassa vaikkapa perheen keskeisiä reissuja ja myös ensimmäisenä lähdössä. En tiedä mikä siinä niin paljon kiehtoo, ehkä juuri se suuruus. Ja paljon ihmisiä ja niin paljon erilaisia kulttuureja. Saattaa myös jokin virka olla Sinkkuelämää -sarjallakin, sillä ihailen heidän elämäänsä Manhattanilla edelleen. Haluaisin itsekin nähdä ne kaikki kadut ja puistot ja nähtävyydet ja yöelämän. Haluaisin nähdä sen todellisuuden. Ja ne miehet. :D Grr, amerikkalaiset miehet ovat kuulemma tosi namuja ;P

Jos minun pitäisi päättää yksi kaupunki Amerikassa minne haluaisin matkustaa, niin se olisi ehdottomasti New York City. Olen suunnitellut jo monesti lähteväni sinne, mutta kappas kummaa, aina talous astuu kuvioihin ja suunnitelmat menevät jäihin. Olen tosiaan opiskelija ja olen töissä aina kun vain löydän jotain töitä ja se on mahdollista ja laitan kyllä palkasta säästöön rahaa juuri matkailujani varten. Sitä ei koskaan tiedä, vaikka haluaisi tehdä äkkilähdön jonnekin niin ompahan jostakin mistä ottaa rahaa. On muuten varteenotettava keino, kannattaa kokeilla! ;)

New York Cityssä haluaisin eniten nähdä Manhattanin ja Vapauden patsaan. Patsas on kiehtonut minua kauan ja olen tehnyt ala- ja yläasteella useita esitelmiä vapauden patsaasta. Haluaisin myös nähdä Fifth Avenuen ja Time Squaren. Myös New Yorkin kaupungin kirjaston haluaisin nähdä, siis sen mahtavan kirjaston, jossa Sinkkuelämää -elokuvasta tuttu Carrie aikoi ensiksi mennä naimisiin. Tykkään itse myös paljon lukemisesta ja olen nähnyt monenlaisia kirjastoja, joten haluaisin jo lukemisen ilosta nähdä millainen se olisi.

nyc-normal.jpg

En ole tänään oikein kirjoittamis tuulella vaikka ensin luulin niin, mutta nyt alkaa vaan väsyttää kauheesti ja haluisin mennä nukkuun mut yritän nyt jotain tähän vielä kirjottaa. Tuutte varmasti kuulemaan New Yorkista vielä monet monet kerrat, koska unelmoin siitä tosi usein. Se on vaan nii ihana place <3

newyork03-normal.jpg

Siinä se nyt on: Vapauden Patsas. :)

manhattan-normal.jpg

Manhattan <3 näyttää niiin isolta ja sellaselta että tuolla on aivan jumalattomasti ihmisii. mutta se ei haittaa :D tykkään ihmisistä :D

newyork01-normal.jpg

newyork04-normal.jpg

times-square_0-normal.jpg

manhattan001-normal.jpg

Oi, miten ihanalta nuo kaikki näyttää. Kyllä mä vielä joskus pääsen sinne :)

Mutta uni alkaa valtaamaan elämän joten toisella kerralla enemmän New Yorkista ja huomiseen!

us-visa-normal.jpg

 

Make it impossible to dream of only one thing, the fear of failure. ;)